Také máte rádi večery strávené u ohně? 
Padne tma a všechny pohledy se upírají na jeho plameny, které zajistí tajuplnou atmosféru. 
Pak někdo začne vyprávět strašidelný příběh.

Všichni u ohně napjatě poslouchají a čekají na jeho konec. Jsou zvědaví, jak to dopadne.

Ale…

Co když bude konec příběhu začátkem noční bojovky? 

Vydáte se do tmy a pokusíte se dokončit strašidelný příběh?

Právě v tomto okamžiku začíná Strašidelná bojovka: Prokletí noční můry.

Strašidelná bojovka „Prokletí noční můry“ vás zavede do tajemného světa, kterému vládne Mora, královna nočních můr.

Úkolem hráčů je zachránit osm chlapců, kteří se nedokázali postavit vlastnímu strachu a byli proto uvězněni v říši nočních můr. Hráči musí najít na osmi stanovištích klíče, pomocí kterých zlomí prokletí noční můry a osvobodí chlapce z jejich zajetí.

Překonají hráči strachy osmi chlapců a zachrání je z jejich prokletí? 

O čem je Strašidelná bojovka: Prokletí noční můry?

 

Představte si, že jste vstoupili na území, kterému vládne Mora, královna nočních můr. Tato bytost proniká do snů, v nichž dokáže odhalit váš největší strach.

Když na její území vstoupilo osm chlapců, vysmáli se jí. Tvrdili, že se ničeho nebojí. Mora se s nimi proto vsadila o jejich svobodu. Řekla, že odhalí jejich strach a pokud se mu chlapci dokáží postavit, budou volní. Jestliže to však nezvládnou, zůstanou uvězněni v její říši pohlceni svým vlastním strachem. 

Sebevědomí chlapci sázku přijali, aniž by tušili, co je čeká. Ihned poté Mora odhalilia jejich strachy a proklela je jimi. Od té doby chlapce nikdo nikdy neviděl.

Nyní se nacházíte na stejném místě, jako tehdy oněch osm chlapců. Najdete Knihu strachů, ve které se dočtete nejen o jejich příběhu, ale i o tom, jakými strachy chlapce Mora proklela. A hlavně o tom, že je nyní můžete zachránit.

Stačí se vsadit s Morou o Váš vlastní strach.

Sázka zní: 

Pokud se postavíte strachům osmi chlapců a najdete klíče k jejich vysvobození, budete volní. Jestliže to však nezvládnete do doby, než půjdete spát, zůstanete uvězněni v Mořině říši oblopeni svým strachem.

Jak se rozhodnete? Vsadíte svůj vlastní strach, abyste zachránili osm uvězněných chlapců?

Proč si zahrát Strašidelnou bojovku: Prokletí noční můry?

⇒ Všech 8 stanovišť připravíte blízko místa, kde např. chcete rozdělat oheň
⇒ Stanoviště připravíte přes den a večer si užijete tajuplnou atmosféru
⇒ Nikdo nemusí u žádného stanoviště stát a čekat, až k němu hráči přijdou
⇒ Na bojovku se mohou vydat všichni hráči najednou (jednotlivci, dvojice nebo skupinky)

⇒ Bojovku si mohou zahrát i rodiče (např. rodiče mohou pomoci mladším dětem s řešením bojovky a s hledáním jednotlivých stanovišť)

Můžete si s dětmi popovídat o jejich strachu. O tom, čeho se bojí, co je trápí. Na začátku bojovky totiž děti přijímají Mořinu sázku, což znamená, že na Mořinu pečeť musí každý napsat svůj vlastní strach. Na konci bojovky ho hráči mohou zničit (např. vhozením do ohně nebo roztrháním). 

… a Ti, kdo nebudou chtít hrát, mohou zůstat u ohně a počkat na vyvrcholení bojovky 🙂

Strašidelnou bojovku Vám pošlu do Vašeho e-mailu

v PDF formátu. 

Najdete v něm: 

Je čas zapálit oheň, opéct si buřty a prožít strašidelný příběh. 

Strašidelná bojovka začíná…

Pro koho je bojovka určená? 

Bojovku si užijí děti od cca 10 let.

Mohou si ji samozřejmě zahrát i mladší děti. Zahrál si ji i můj devítilitý syn. Doporučuji je však vyslat na bojovku ve skupince s rodiči nebo staršími sourozenci, kteří jim během ní pomohou.

Bojovku můžete připravit ve 2 variantách

Hráči musí odhalit, kde se nachází zaklínací amulet Mory, královny nočních můr, a tento amulet zničit (roztrhat nebo spálit v ohni). To se jim podaří, pokud během bojovky posbírají osm pečetí (na každém stanovišti jednu).

Jednodušší varianta

 Pečetě můžete na každé stanoviště „jen“ pověsit. Hráči je musí sesbírat a poté díky nim odhalit, kde se nachází Mořin amulet. 

Těžší varianta

Pečetě jsou u každého stanoviště ukryté. Kde? To se hráči dočtou na plakátu, na kterém jim „strach našeptává“, kde se pečeť nachází. Toto našeptávání je jednoduše zašifrované, klíč ke každé šifře hráči naleznou v Knize strachů.